Hlášky z infolinek operátorů
Zákazník: Já bych křičel, já bych brečel, ale ani na jedno už nemám sílu. Už jenom volám.
Operátor: Tak teda jsme domluveni, přijede za Vámi náš kurýr a domluvíte se s ním, kde, kdy, jak, co a za kolik.
Operátor: Do jména zadejte O2.
Zákazník: Ó mám dát malé nebo velké?
Operátor: Dejte velké, my jsme velká společnost.
Zákazník: Máte nějaký speciální tarif pro tchýně?
Operátor: Ne, ale taky bych ho uvítala.
Zákazník: Já vám to hlásil už přede dvěma hodinama a nikdo se neozval! Chci to zrušit!
Operátor: Pane Nováku, nebudeme to dramatizovat…
Operátor zákazníkovi vysvětluje poplatky na faktuře a zákazník konečně pochopí se slovy: Jé, já jsem ale vůl.
Operátor: Hmmm... Teda ne, pane.
Operátor: Mohu vám ještě s něčím jiným pomoci?
Zákazník: No... potřeboval bych vyčistit zuby....
Operátor: A ten internet a digitální televizi chcete zřídit na tu linku z které voláte?
Zákazník: Jistě.
Operátor: A máte v té telefonní budce, z které voláte, televizní přijímač a počítač?
Operátor: Dobrý den, mohu vám nabídnout naše skvělé tarify T-Mobile?
Zákazník: No, nemůžete, protože jestli jste si toho nevšimli, tak mi voláte na Vodafona a u nás není na tu vaši skvělou síť signál. Takže doporučuji nejdřív natáhnout dráty k telefonu a pak něco nabízet.
Zákazník: Helejte se! To už jste asi pátej s kym mluvim! Já už to celý znova opakovat nebudu! To si tam pořešte!
Operátor: Mohl byste mi to zopakovat?
Operátor: Takže jste připojen, to jsem rád. Vám to nefungovalo, protože jste měl nastaveno všechno co šlo úplně špatně, plus ještě něco co snad ani nešlo.
Operátor: A pak zmáčknete hvězdičku...
Zákazník: Tady žádná hvězdička není!!!
Operátor: Dole na klávesnici vedle nuly.
Zákazník: Jo vy myslíte tu sněhovou vločku?
Operátor osloví zákazníka jménem (jmenuje se Sígr): Dobře, pane Sígře...
Zákazník: Ják Sígře, vole, snad Sígre, ne?!
Zákazník: ...ten internet zase nefunguje, píše to nějaký blbiny....
Operátor: No a co máte na monitoru??"
Zákazník: Plyšovýho pejska!
Operátor: Myslím dole, co tam máte napsáno?
Zákazník: mmm… jo… Sony!!!
Operátor: Co se týká toho připojení, vy jste už ve vlastnostech?
Zákazník: Co se týká toho připojení, tak jsem už tejden v řiti!
—————